TOPO FLEX yra produktų prenumeratos, atnaujinimo ir finansavimo programa iš „Topo centro“ partnerių „Fairown“ ir „Inbank“.
Tai tarsi nuolatinė geriausių ir naujausių „Topo centro“ elektronikos produktų prenumerata.
Pasirinkus šį mokėjimo būdą, jūs sudarysite vartojimo kredito sutartį su „Inbank“ ir kas mėnesį mokėsite fiksuotą mėnesio įmoką „Inbank“ bankui.
Pasibaigus sutarties laikotarpiui, turėsite galimybę pakeisti ankščiau įsigytas prekes naujomis. Galėsite pasirinkti, pavyzdžiui, naujesnį kompiuterio ar telefono modelį arba pasirinkti naują planšetinį kompiuterį.
Po sutarties pabaigos visu atnaujinimo proceso administravimu ir vykdymu (įrenginių surinkimą, apžiūrą, naujo savininko suradimą ar gaminio perdirbimą ir pan.) pasirūpins mūsų partneris „Fairown“.
Šiose Bendrosiose sąlygose (toliau – „Sąlygos“) pristatomos „Fairown“ platformos ir „Fairown“ paslaugų, kurios apibrėžtos toliau, naudojimo taisyklės. Užsiregistravę „Fairown“ platformoje arba naudodami „Fairown“ paslaugas, Jūs sutinkate su toliau išdėstytomis sąlygomis.
-
Kas yra „Fairown“?
Bendrovė „Fairown Finance OÜ“, įmonės kodas 14469114, kurios buveinė registruota Laeva 2, Taline, Estijoje (toliau – „Fairown“), siūlo prenumeratos platformą ir susijusias paslaugas. „Fairown“ sudaro sąlygas prekybininkams parduoti savo produktus ir teikia prenumeratos programą vartotojams.
-
Kaip susisiekti „Fairown“?
Su mūsų partneriu „Fairown“ galite susisiekti el. paštu [email protected]. Kontaktinė informacija taip pat pateikta interneto svetainėje www.fairown.com.
-
Apibrėžtys
- „Fairown“ platforma – „Fairown“ siūlomas technologinis sprendimas, sudarantis sąlygas prekybininkams ir Pardavėjams parduoti savo produktus klientams naudojant prenumeratos programą.
- „Fairown“ svetainė – mūsų interneto svetainė, įskaitant interneto svetainę www.fairown.com, kurioje mes teikiame Paslaugas, bet ja neapsiribojant.
- Paslaugos – visi mūsų siūlomi produktai, paslaugos, turinys, savybės, technologija ar funkcinės galimybės
- Klientas – suaugęs fizinis asmuo, kuris sutinka su šiomis Sąlygomis ir naudoja „Fairown“ produktus ir paslaugas.
- Pardavėjas – ūkio subjektas, sudarantis pardavimo sutartį su Klientu ir parduodantis Kliento pasirinktą Paketą.
- Paketas – pasiūlymas kartu parduoti Produktą (-us) per Prenumeratos programą už visą pasiūlyme nurodytą sumą, nurodant Produktų kainą ir Prenumeratos programą.
- Produktai – produktai, kuriems taikoma Prenumeratos programa ir kuriuos siūlo Pardavėjas.
- „Inbank“ – bankas, teikiantis vartojimo paskolą Klientui, nusprendusiam įsigyti Paketą.
- Atnaujinimas – Kliento teisė grąžinti Produktą arba Paketą atnaujinimo laikotarpiu ir pasirinkti naują Produktą arba Paketą naudojantis Prenumeratos paslauga.
- Atnaujinimo laikotarpis – laikotarpis, kuris trunka 24 arba 36 mėnesius nuo Produktų pirminio pardavimo taikant Prenumeratos programą datos. Atnaujinimo laikotarpiu Klientas turi teisę atnaujinti Paketus naudodamas Prenumeratos programą. Atnaujinimo laikotarpis taikomas tik jei Klientas nusprendžia įsigyti Produktą (-us) naudodamas Prenumeratos programą.
- Prenumeratos programa – programa, kurią sudaro Kliento ir „Inbank“ pasirašyta pirkimo išsimokėtinai paskolos sutartis, kad Klientas galėtų įsigyti Paketą iš Pardavėjo, ir įgaliotojo Likutinės vertės teikėjo (žr. toliau) įsipareigojimas įsigyti Produktą (-us) pasibaigus Atnaujinimo laikotarpiui.
- Išpirkimas – pardavimo sutartis, sudaryta pagal prie šių Sąlygų pridedamą šabloną (žr. 1 priedą), pagal kurią Ūkio subjektas privalo išpirkti Produktą iš Kliento atnaujinimo laikotarpiu už kainos ekvivalentą, atitinkantį likusias mėnesines įmokas, mokėtinas Produkto grąžinimo dieną, pagal pirkimo išsimokėtinai paskolos sutartį, kurią Klientas sudarė su „Inbank“ taikant Prenumeratos programą. Ūkio subjektas, vykdantis prievolę sumokėti kainos ekvivalentą, sumoka minėtas įmokas „Inbank“, taip atleidžiant Klientą nuo pareigos jas sumokėti, jei laikomasi Ūkio subjekto ir Likutinės vertės teikėjo reikalaujamų techninių sąlygų.
- Likutinės vertės teikėjas – „Fairown“ paskirtas subjektas arba, jei jo nėra, „Fairown“.
- Ūkio subjektas – subjektas, vykdantis prievolę Išpirkimo metu sumokėti likusias įmokas „Inbank“ už Paketą. Ūkio subjektas yra „Fairown“.
- Grąžinimas – Klientas, kuris naudojasi Atnaujinimo galimybe, grąžina Likutinės vertės teikėjui Produktą tokia forma ir iki tos datos, kurie nurodyti „Fairown“ atsiųstame el. laiške Atnaujinimo laikotarpiu. Grąžinimo administravimas galimas internetu, persiunčiant Produkto pakuotę, kaip nurodyta el. laiške. Pardavėjas nėra atsakingas už Grąžinimo procesą.
- Kliento duomenys – failai ir bet kokie kiti duomenys bei skaitmeninė informacija, kurie būtini Platformos veikimui ir „Fairown“ paslaugų teikimui, arba yra kitaip Kliento įvesti į Platformos sistemą. Dėl išsamios informacijos apie mūsų renkamus ir tvarkomus duomenis žr. mūsų Privatumo politiką.
- Pardavimo sutartis – Pardavėjo ir Kliento sutartis, reglamentuojanti Produkto pardavimą.
- Įmokos – dalinės įmokos, kurias reikia sumokėti „Inbank“ nuo tada, kai Klientas pasinaudoja Atnaujinimo galimybe. Į Įmokas neįtraukiami įsipareigojimai ir dalinės įmokos, nesumokėtos iki Atnaujinimo dienos, įskaitant palūkanas ir papildomus mokesčius.
-
Teisinė sistema
„Fairown“ ir Kliento teisiniai santykiai grindžiami:
- Bendrosiomis sąlygomis;
- Privatumo politika, kurioje nustatyta, kaip tvarkome visus surinktus arba mums pateiktus asmens duomenis. Naudodami mūsų Platformą ir Paslaugas, sutinkate su tokiu duomenų tvarkymu ir patvirtinate, kad visi Jūsų pateikti duomenys yra teisingi;
- Slapukų politika, kurioje nustatyta, kad mūsų interneto svetainėje naudojami slapukai.
-
Kaip veikia Prenumeratos programa?
Klientas gali įsigyti Paketą stacionarioje arba internetinėje Pardavėjo parduotuvėje. Nusprendęs įsigyti Produkto (-ų) paketą:
- Klientas perka Produktą naudodamas „Inbank“ pirkimo išsimokėtinai parinktį. Paketo kaina „Inbank“ sumokama lygiomis mėnesinėmis įmokomis.
- Paskolos terminas yra fiksuotas ir Klientas negali jo keisti.
- „Fairown“ įsipareigoja pagal šias Sąlygas išpirkti Produktą (-us) iš Kliento pasibaigus Atnaujinimo laikotarpiui (t. y. 24 mėnesiams). Atnaujinimo laikotarpiu Klientas gauna el. laišką, informuojantį apie Atnaujinimo teisę, galiojančią 14 dienų. Jei Klientas pasirenka šią galimybę, Klientas grąžina Produktą, o „Fairown“ už Klientą sumoka „Inbank“ paskolos sutartyje numatytą galutinių Įmokų sumą vienu mokėjimu.
- Jei Klientas nusprendžia nenaudoti Atnaujinimo galimybės ir nori pasilikti esamą Produktą, jis toliau moka mėnesines įmokas „Inbank“ iki visiško Produkto apmokėjimo. Paskolos laikotarpis ir bendra paskolos suma nurodyti produktų krepšelyje ir „Inbank“ paskolos sutartyje.
-
Apsipirkimas parduotuvėje
Norėdamas įsigyti Produkto (-ų) paketą, Klientas kreipiasi į „Inbank“ dėl pirkimo išsimokėtinai paskolos per „Fairown“ platformą (internetu arba stacionarioje parduotuvėje), kad galėtų įsigyti Produktą ir Paketą. Kai „Inbank“ teigiamai įvertina Kliento paraišką ir patvirtina paskolą, Klientas gauna pasiūlymą ir skaitmeniniu parašu pasirašo pirkimo išsimokėtinai paskolos sutartį su „Inbank“. Klientas iš Pardavėjo pasirinktu pristatymo būdu gauna Produktą (-us) ir informaciją el. paštu apie prisijungimą prie Prenumeratos programos.
-
Mokėjimas
Paketui įsigyti suteikiama pirkimo išsimokėtinai paskola pagal Kliento ir „Inbank“ pirkimo išsimokėtinai sutartį. Klientas sumoka „Inbank“ Paketo kainą lygiomis mėnesinėmis įmokomis mokėjimo sutartyje nurodytais terminais ir slygomis. „Inbank“ išsiunčia pirkimo išsimokėtinai sutarties dokumentą Kliento nurodytu el. pašto adresu.
-
Produkto (-ų) nuosavybė
Klientas įsigyja Produktus pagal Prenumeratos programą ir tampa Produkto savininku. Atnaujinimo laikotarpiu Klientas turi teisę pasinaudoti Atnaujinimo galimybe. Tam Klientas turi per 14 dienų nuo el. laiško su informacija apie paslaugos aktyvinimą gavimo patvirtinti Atnaujinimą ir grąžinti Produktą. Remiantis priėmimo ir perdavimo aktu, Produkto nuosavybė perduodama Likutinės vertės teikėjui.
-
Atsakomybė
Pardavėjas yra atsakingas už Produkto pardavimą Klientui. „Fairown“, kaip įgaliotasis Pardavėjo partneris, yra atskaitingas Klientui už Atnaujinimo ir grąžinimo paslaugą. Jeigu „Fairown“ neįvykdo Atnaujinimo prievolės, „Fairown“ atsako už padarytą žalą arba gali atlyginti Kliento nuostolius, įgyvendinant Atnaujinimo prievolę per Likutinės vertės teikėją
-
Produkto grąžinimas pasibaigus Atnaujinimo laikotarpiui
24-ąjį Prenumeratos programos mėnesį Klientas el. paštu gauna „Fairown“ pranešimą apie galimybę atnaujinti Paketą ir pasiūlymą įsigyti naujus Produktus. Klientas turi atsakyti „Fairown“ el. paštu per 14 darbo dienų, nurodydamas, ar jis nori tęsti Atnaujinimo procesą ir grąžinti esamą (-us) Produktą (-us) internetu arba parduotuvėje (jei taikoma).
- Grąžinimas internetu
Jei Klientas pasirenka grąžinimo internetu parinktį, a) Kliento nurodytu pašto adresu išsiunčiama tuščia pakuotė su tolesnių veiksmų nurodymais arba b) užsakomas kurjeris, kuris paima Produktą. Klientas gali grąžinti pakuotę su Produktu nemokamai.
- Grąžinimas parduotuvėje (jei taikoma)
Klientas turi teisę pasirinkti Pardavėjo parduotuvę iš sąrašo, pateikto „Fairown“ atsiųstame el. laiške, ir grąžinti Produktą pasirinktoje parduotuvėje pagal el. laiške pateiktus nurodymus. Grąžinimas yra visiškai nemokamas Klientui. Atkreipiame dėmesį, kad ne visų kategorijų produktai gali būti grąžinami parduotuvėje. Grąžinimo parduotuvėje galimybės prieinamumas bus nurodytas Klientui išsiųstame el. laiške.
-
Produkto (-ų) atnaujinimo techninės sąlygos
Naudodamasis Atnaujinimo teise, Klientas privalo grąžinti geros darbinės būklės Produktą, kaip toliau nurodyta (žr. atitinkamas produkto kategorijas):
- Bendrieji reikalavimai
Šie reikalavimai taikomi visiems produktams:
- Prietaisas negali būti pamestas arba pranešta, kad jis pavogtas.
- Visi pagal „Flex“ įsigyto originalaus gaminio komponentai turi būti grąžinti geros būklės, atitinkančios patikrinimo sąlygas; jų negalima sugadinti ar pamesti. Tai reiškia, kad turi būti grąžinami visi „Flex“ gaminiai, įskaitant gaminio dėžutėje esančius priedus. Ne „Flex“ gaminiai ir priedai lieka klientui. Klientas informaciją apie savo „Flex“ ir ne „Flex“ gaminius galės pamatyti prisijungęs prie Atnaujinimo savitarnos.
- Prietaisas turi būti paruoštas grąžinti pagal nurodymus, gautus jį atnaujinant, ir supakuotas į tinkamą pakuotę (pageidautina originalią), siekiant išvengti pažeidimų transportuojant.
- Atnaujinus prietaisą, jis tampa „Fairown“ nuosavybe ir jo susigrąžinti nebeįmanoma.
- Konkrečiai prekių kategorijai taikomi reikalavimai
Šie reikalavimai taikomi visiems produktams:
- SMULKŪS BUITINIAI PRIETAISAI (pvz., mažos kepsninės, kavos aparatai, skrudintuvai, mikrobangų krosnelės ir kt.)
- Prietaisas turi būti visiškai veikiantis, įskaitant visas ekrano valdiklio funkcijas, negali būti jokių struktūrinio vientisumo trūkumų, visi prietaiso komponentai (pvz., klavišai, mygtukai arba prievadai) turi būti savo vietoje ir veikiantys.
- Visi vidiniai komponentai, judančios ir besisukančios dalys turi būti savo vietoje ir veikti taip, tarsi yra originalios būklės. Maitinimo šaltinis ir kabelis turi būti nepažeisti.
- „iPhone“, „iPad“
- Visi prietaiso komponentai turi būti savo vietoje. Jis turi būti visiškai veikiantis, įskaitant klavišus, mygtukus, prievadus, kamerą ir visas ekrano funkcijas, atspindinčias aparatinės ir programinės įrangos integravimą, pvz., lietimo komandos, didelis atnaujinimo dažnis ir „Apple True Tone“ funkcija.
- Turi būti įmanoma prietaisą pradėti krauti ir tinkamai įkrauti. Negali būti prietaiso struktūrinio vientisumo trūkumų (pvz., įtrūkęs ar suskilęs ekrano stiklas arba vandens sukelti pažeidimai).
- Prietaisas neturi būti užblokuotas, užrakintas „iCloud“ arba pranešta, kad jis pamestas ar pavogtas.
- Prietaiso įrangos serijos numeris (ESN) turi būti įskaitomas, parengtas aktyvinti ir suderinamas su aparatine ir programine įranga. Įrangos serijos numeriai ant prietaiso gali būti žymimi raidėmis IMEI, SN, ESN ir pan.
- Prietaisas negali būti modifikuotas arba „suremontuotas“. Priešingu atveju prietaisas nepriimamas.
- KONSOLĖS
- Prietaisas turi būti visiškai veikiantis ir be konstrukcijos trūkumų, pvz., ekrano dėmių, vandens sukeltų pažeidimų ar kosmetinių defektų, išskyrus įprasto susidėvėjimo požymius.
- Turi būti įmanoma prietaisą pradėti krauti ir tinkamai įkrauti.
- Visi prietaiso komponentai (pvz., klavišai, mygtukai arba prievadai) turi būti savo vietoje ir veikiantys.
- Maitinimo šaltinis ir kabelis turi būti nepažeisti.
- Prieš atnaujinant reikia pašalinti papildomus priedus, pvz., atminties korteles ar konsolės valdiklius. „Fairown“ neatsako už jokias tokių priedų nepašalinimo pasekmes, įskaitant su prietaisu susijusius mokėjimus. Jei prietaise esantys duomenys turi būti saugomi, jie turi perkelti kitur.
- Prieš atnaujinant reikia pašalinti atminties kortelę ir visus prietaise saugomus duomenis. „Fairown“ neatsako už duomenų sugadinimą, praradimą, ištrynimą, panaudojimą ar atskleidimą arba kitas pasekmes, atsiradusias dėl to, kad duomenys ar atminties kortelė nebuvo išimti prieš atnaujinimą.
- Visi pradinio užsakymo komponentai turi būti grąžinami geros būklės, atitinkančios patikrinimo sąlygas; jų negalima sugadinti ar pamesti.
- GRAFINĖS PLOKŠTĖS
- Prietaisas turi būti visiškai veikiantis ir be konstrukcijos trūkumų, vandens sukeltų pažeidimų ar kosmetinių defektų, išskyrus įprasto susidėvėjimo požymius.
- Visi prietaiso komponentai (pvz., klavišai, mygtukai arba prievadai) turi būti savo vietoje ir veikiantys.
- Grafinė plokštė turi būti geros būklės, neperkaitinta, o laikrodžio dažnis turi atitikti specifikacijas.
- Visi prievadai ir aušinimas turi veikti normaliai.
- Visi pradinio užsakymo komponentai turi būti grąžinami geros būklės, atitinkančios patikrinimo sąlygas; jų negalima sugadinti ar pamesti.
- STEREO APARATŪRA
- Prietaisas turi būti visiškai veikiantis ir be konstrukcijos trūkumų, pvz., ekrano dėmių, vandens sukeltų pažeidimų ar kosmetinių defektų, išskyrus įprasto susidėvėjimo požymius.
- Jungtys tarp dalių turi būti veikiančios. Jungiamieji kabeliai turi būti grąžinti kartu su prietaisu.
- Garsiakalbio garsas turi būti aiškus, o diafragmos negali būti pažeistos.
- Visi prietaiso komponentai (pvz., klavišai, mygtukai arba prievadai) turi būti savo vietoje ir veikiantys.
- Maitinimo šaltinis ir kabelis turi būti nepažeisti.
- Prieš atnaujinant reikia pašalinti papildomus priedus, pvz., atminties korteles ar papildomas konsolės valdiklius. „Fairown“ neatsako už jokias tokių priedų nepašalinimo pasekmes, įskaitant su prietaisu susijusius mokėjimus.
- Jei prietaise esantys duomenys turi būti saugomi, jie turi perkelti kitur.
- Prieš atnaujinant reikia pašalinti atminties kortelę ir visus prietaise saugomus duomenis. „Fairown“ neatsako už duomenų sugadinimą, praradimą, ištrynimą, panaudojimą ar atskleidimą arba kitas pasekmes, atsiradusias dėl to, kad duomenys ar atminties kortelė nebuvo išimti prieš atnaujinimą.
- Visi pradinio užsakymo komponentai turi būti grąžinami geros būklės, atitinkančios patikrinimo sąlygas; jų negalima sugadinti ar pamesti.
- STAMBŪS BUITINIAI PRIETAISAI (pvz., šaldytuvai, viryklės, skalbimo mašinos, dulkių siurbliai robotai, įprasti dulkių siurbliai ir kt.)
- Prietaisas turi būti visiškai veikiantis, įskaitant visas ekrano valdiklio funkcijas, negali būti jokių struktūrinio vientisumo trūkumų, visi prietaiso komponentai (pvz., klavišai, mygtukai arba prievadai) turi būti savo vietoje ir veikiantys.
- Visi vidiniai komponentai ir judančios bei besisukančios dalys turi būti savo vietoje ir veikti taip, tarsi yra originalios būklės.
- Maitinimo šaltinis ir kabelis turi būti nepažeisti ir veikiantys.
- Visi pradinio užsakymo komponentai turi būti grąžinami geros būklės, atitinkančios patikrinimo sąlygas; jų negalima sugadinti ar pamesti.
- MONITORIAI
- Visi prietaiso komponentai, įskaitant visas ekrano funkcijas, klavišus, mygtukus ir prievadus, turi būti savo vietoje ir veikiantys.
- Prietaisas turi būti visiškai veikiantis, be struktūrinio vientisumo trūkumų, pvz., ekrano dėmių, vandens sukeltų pažeidimų ar kosmetinių defektų, išskyrus įprasto susidėvėjimo požymius.
- Maitinimo kabelių izoliacijos sluoksnis negali būti nutrintas, neturi matytis laidų.
- NEŠIOJAMIEJI KOMPIUTERIAI (WINDOWS OS)
- Prietaisas turi būti visiškai veikiantis ir be konstrukcijos trūkumų, pvz., ekrano dėmių, vandens sukeltų pažeidimų ar kosmetinių defektų, išskyrus įprasto susidėvėjimo požymius.
- Turi būti įmanoma prietaisą pradėti krauti ir tinkamai įkrauti.
- Visi prietaiso komponentai (pvz., klavišai, mygtukai arba prievadai) turi būti savo vietoje ir veikiantys.
- Maitinimo šaltinis ir kabelis turi būti nepažeisti.
- Prieš atnaujinant reikia pašalinti papildomus priedus, pvz., atminties korteles ar papildomas konsolės valdiklius. „Fairown“ neatsako už jokias tokių priedų nepašalinimo pasekmes, įskaitant su prietaisu susijusius mokėjimus.
- Jei prietaise esantys duomenys turi būti saugomi, jie turi perkelti kitur. Prieš atnaujinant reikia pašalinti atminties kortelę ir visus prietaise saugomus duomenis. „Fairown“ neatsako už duomenų sugadinimą, praradimą, ištrynimą, panaudojimą ar atskleidimą arba kitas pasekmes, atsiradusias dėl to, kad duomenys ar atminties kortelė nebuvo išimti prieš atnaujinimą.
- Visi pradinio užsakymo komponentai turi būti grąžinami geros būklės, atitinkančios patikrinimo sąlygas; jų negalima sugadinti ar pamesti.
- NEŠIOJAMIEJI KOMPIUTERIAI (APPLE OS)
- Visi prietaiso komponentai turi būti savo vietoje. Jis turi būti visiškai veikiantis, įskaitant klavišus, mygtukus, prievadus ir visas ekrano funkcijas, atspindinčias aparatinės ir programinės įrangos integravimą, pvz., jutiklinę juostą ir „Apple True Tone“ funkciją.
- Turi būti įmanoma prietaisą tinkamai įkrauti. Negali būti prietaiso struktūrinio vientisumo trūkumų, tokių kaip įtrūkęs ar suskilęs ekrano stiklas arba vandens sukelti pažeidimai.
- Būtina išsaugoti originalų įkroviklį. Maitinimo kabelių izoliacijos sluoksnis negali būti nutrintas, neturi matytis laidų.
- Prietaisas neturi būti užblokuotas, užrakintas „iCloud“ arba pranešta, kad jis yra pavogtas.
- Prietaiso įrangos serijos numeris (ESN) turi būti įskaitomas, parengtas aktyvinti ir suderinamas su aparatine ir programine įranga. Įrangos serijos numeriai ant prietaiso gali būti žymimi raidėmis IMEI, SN, ESN ir pan.
- Prietaisas negali būti modifikuotas arba „suremontuotas“. Priešingu atveju prietaisas nepriimamas.
- TELEFONAI, PLANŠETINIAI KOMPIUTERIAI (ANDROID OS)
- Visi prietaiso komponentai turi būti savo vietoje. Jis turi būti visiškai veikiantis, įskaitant klavišus, mygtukus, prievadus, kamerą ir visas ekrano funkcijas, atspindinčias aparatinės ir programinės įrangos integravimą (pvz., lietimo komandos ir didelis atnaujinimo dažnis).
- Prietaisą turi būti įmanoma įkrauti, įkroviklių ir maitinimo kabelių izoliacijos sluoksnis negali būti nutrintas, neturi matytis laidų. Būtina išsaugoti originalų įkroviklį.
- Negali būti prietaiso struktūrinio vientisumo trūkumų, tokių kaip įtrūkęs ar suskilęs ekrano stiklas arba vandens sukelti pažeidimai.
- Prietaisas negali būti užblokuotas, užrakinta jo operacinė sistema arba pranešta, kad jis pamestas ar pavogtas.
- Prietaiso įrangos serijos numeris (ESN) turi būti įskaitomas, parengtas aktyvinti ir suderinamas su aparatine ir programine įranga. Įrangos serijos numeriai ant prietaiso gali būti žymimi raidėmis IMEI, SN, ESN ir pan.
- Prietaisas negali būti modifikuotas arba „suremontuotas“. Priešingu atveju prietaisas nepriimamas.
- ELEKTRINIAI PASPIRTUKAI
- Prietaisas turi būti visiškai veikiantis, be konstrukcijos trūkumų ar kosmetinių defektų, išskyrus įprasto susidėvėjimo požymius.
- Visi prietaiso komponentai (pvz., lemputės, klavišai, mygtukai, ekrano valdikliai arba prievadai) turi būti savo vietoje ir veikiantys.
- Prietaiso ekranas turi veikti tinkamai, jame negali būti dėmių ar įtrūkimų.
- Visi vidiniai komponentai ir judančios bei besisukančios dalys turi būti savo vietoje ir veikti taip, tarsi yra originalios būklės.
- Jei prietaise sumontuotas amortizatorius, jis turi tinkamai veikti.
- Prietaisas turi būti su akumuliatoriumi ir visomis kitomis dalimis.
- Įkrovimo kabelis ir įkroviklis turi būti nepažeisti ir veikiantys. Prietaisą turi būti galima tinkamai įkrauti.
- Visi pradinio užsakymo komponentai turi būti grąžinami geros būklės, atitinkančios patikrinimo sąlygas; jų negalima sugadinti ar pamesti.
- IŠMANIEJI LAIKRODŽIAI
- Prietaisas turi būti visiškai veikiantis, negali būti programinės ar aparatinės įrangos gedimų, jį turi būti galima įjungti, sujungti ir tinkamai įkrauti.
- Galimi tik įprasto susidėvėjimo požymiai, t. y. jokių vandens padarytų pažeidimų, ekrano dėmių ar įtrūkimų, gilių prietaiso įbrėžimų, įskaitant ekrano nudegimo ženklus, neaiškius vaizdus, spalvos pokyčius, blyškius atspalvius ar vaizdų saugojimą.
- Negali būti pašalinti prietaiso operacinės sistemos; „Knox“ garantija turi būti galiojanti; mikroprograminė įranga negali būti pakeista ir turi atitikti originalias ES gamintojo specifikacijas. Pavyzdžiui, prietaiso spalva turi atitikti specifikacijas, neleistinas pagal užsakymą atliktas graviravimas.
- Prietaisas turi būti su akumuliatoriumi ir visomis kitomis dalimis.
- Jis negali būti sutraiškytas, sulenktas ar pažeistas skysčio.
- Prietaiso gamykliniai parametrai turi būti nustatyti iš naujo ir jame gali nebūti programinės įrangos ar asmeninių kodų užraktų. Duomenys turi būti pašalinti, pvz., „iCloud“, „Google“, tinkintos MDM paskyros ir PIN užraktai, aktyvinimo užraktai arba „iCloud“ užraktai.
- Įrenginys turi atitikti visus pamestų ar pavogtų prietaisų registrus, todėl jo negalima įtraukti į juodąjį sąrašą.
- GARSO ĮRANGA
- Prietaisas turi būti visiškai veikiantis, be konstrukcijos pažaida, pvz., ekrano dėmių, vandens sukeltų pažeidimų, jungčių klaidų ir kosmetinių defektų, išskyrus įprasto susidėvėjimo požymius.
- Garsas turi būti aiškus, jungtys tarp atskirų elementų turi veikti, o membranos negali būti pažeistos.
- Visi prietaiso komponentai (pvz., klavišai, mygtukai arba prievadai) turi būti savo vietoje ir veikiantys.
- Maitinimo šaltinis ir kabelis turi būti nepažeisti.
- Visi pradinio užsakymo komponentai turi būti grąžinami geros būklės, atitinkančios patikrinimo sąlygas; jų negalima sugadinti ar pamesti.
- DUOMENŲ SAUGOJIMO ĮRANGA
- Prietaisas turi būti visiškai veikiantis, be konstrukcijos trūkumų, pvz., vandens sukeltų pažeidimų ar kosmetinių defektų, išskyrus įprasto susidėvėjimo požymius.
- Visi prietaiso komponentai (pvz., klavišai, mygtukai arba prievadai) turi būti savo vietoje ir veikiantys.
- Saugojimo prietaisas turi veikti, o perdavimo greitis turi atitikti specifikacijas.
- Visi prievadai ir aušinimas turi veikti normaliai.
- Visi pradinio užsakymo komponentai turi būti grąžinami geros būklės, atitinkančios patikrinimo sąlygas; jų negalima sugadinti ar pamesti.
- TELEVIZORIAI
- Prietaisas turi būti visiškai veikiantis, be konstrukcijos trūkumų, pvz., ekrano dėmių, vandens sukeltų pažeidimų ar kosmetinių defektų, išskyrus įprasto susidėvėjimo požymius.
- Visi prietaiso komponentai (pvz., klavišai, mygtukai arba prievadai) turi būti savo vietoje ir veikiantys. Kabelis turi būti nepažeistas. Negali būti pranešta, kad prietaisas prarastas arba pavogtas.
- Prieš atnaujinant reikia pašalinti papildomus priedus, pvz., atminties korteles ar papildomas konsolės valdiklius. „Fairown“ neatsako už jokias tokių priedų nepašalinimo pasekmes, įskaitant su prietaisu susijusius mokėjimus.
- Jei prietaise esantys duomenys turi būti saugomi, jie turi perkelti kitur.
- Prieš atnaujinant reikia pašalinti atminties kortelę ir visus prietaise saugomus duomenis. „Fairown“ neatsako už duomenų sugadinimą, praradimą, ištrynimą, panaudojimą ar atskleidimą arba kitas pasekmes, atsiradusias dėl to, kad duomenys ar atminties kortelė nebuvo išimti prieš atnaujinimą.
- Visi pradinio užsakymo komponentai turi būti grąžinami geros būklės, atitinkančios patikrinimo sąlygas; jų negalima sugadinti ar pamesti.
-
Tikrinimas ir vertinimas
Galimi scenarijai:
- Prietaiso Likutinės vertės teikėjo atlikto patikrinimo rezultatai gali būti teigiami arba neigiami.
- Teigiamas patikrinimo rezultatas reiškia, kad prietaisas atitinka visus reikalavimus. Po Likutinės vertės teikėjo atlikto patikrinimo ir paskesnio „Fairown“ patikrinimo „Fairown“ siunčia Klientui el. laišką su Atnaujinimo patvirtinimu, t. y. informacija apie naujo Produkto pirkimą ir likusių įmokų ekvivalento grąžinimą pagal Kliento ir „Inbank“ pirkimo išsimokėtinai sutartį.
- Neigiamas patikrinimo rezultatas reiškia, kad prietaisas neatitinka nustatytų reikalavimų (žr. 11 punkto reikalavimus). Taip gali atsitikti, pvz., jei grąžintas ne tas prietaisas, prietaisas buvo pavogtas arba jo pažeidimai viršija įprasto susidėvėjimo požymius, t. y. įtrūkęs ekranas, pažeistas įkrovimo prievadas ir pan. Neigiamo Produkto patikrinimo rezultato atveju „Fairown“ el. paštu siunčia Klientui informaciją apie atsisakymo atnaujinti Produktą priežastis.
- Priklausomai nuo atsisakymo atnaujinti Produktą priežasties
- Produktas grąžinamas Klientui nurodytu adresu arba Klientas atsiima jį parduotuvėje, pasilieka Produktą ir toliau moka mėnesines įmokas iki paskolos laikotarpio pabaigos.
- Jei grąžinto Produkto vertė yra mažesnė už likutinę vertę, nes Produkto pažeidimai viršija įprasto susidėvėjimo požymius, nustatyti neesminiai prietaiso pažeidimai ar jame trūksta kai kurių dalių arba jei Klientas nesilaikė grąžinimo nurodymų, „Fairown“ turi teisę iš naujo įvertinti Produktą ir nustatyti naują rinkos vertę. Jei Klientas sutinka su nauju įvertinimu, „Fairown“ sumoka „Inbank“ įmokas pagal naują rinkos vertę. Šio scenarijaus atveju Klientui gali tekti prievolė sumokėti papildomą įmoką „Inbank“. Klientas taip pat turi galimybę pasilikti Produktą ir mokėti mėnesines įmokas iki paskolos laikotarpio pabaigos. Jei patikrinimo rezultatas neigiamas, Klientas visada turi teisę jį apskųsti.
- Jei Klientas nesutinka su naujai nustatyta rinkos verte, jis gali prašyti trečiosios šalies atlikti tik įprasto susidėvėjimo patikrinimą, remdamasis „Fairown“ pateikta ataskaita. Trečiosios šalies patikrinimo išlaidas apmoka Klientas. Nepaisant to, kas pirmiau išdėstyta, Klientas turi teisę pateikti skundą.
-
Kas gali naudotis „Fairown“ Platforma ir Paslaugomis?
Platforma ir Paslaugomis gali naudotis fiziniai asmenys, sulaukę 18 metų amžiaus.
-
Nuosavybės teisės / intelektinės nuosavybės teisės
Šioje interneto svetainėje ir bet kurioje kitoje „Fairown“ priklausančioje, valdomoje, licencijuotoje ar kontroliuojamoje interneto svetainėje esanti medžiaga ir turinys (toliau – „Turinys“) nuosavybės teise priklauso „Fairown“ arba šaliai, kuri mums pateikė Turinį. „Fairown“ arba minėtoji šalis pasilieka visas su Turiniu susijusias teises, išsaugo nuosavybės teisę ir interesą. Todėl Turinio negalima kopijuoti, platinti, pakartotinai skelbti, įkelti, paskelbti ar perduoti be išankstinio rašytinio „Fairown“ sutikimo, išskyrus Turinio kopijų spausdinimą tik asmeniniam naudojimui.
-
Prekių ženklai
Interneto svetainėje pateikiami prekių ženklai ir logotipai (toliau kartu – „Ženklai“) yra „Fairown“ arba šalies, kuri mums pateikė šiuos Ženklus, nuosavybė. „Fairown“ arba minėtoji šalis pasilieka visas su tokiais Ženklais susijusias teises. Pasirašius sutartį ar suteikus prieigą prie šios interneto svetainės, Jums nesuteikiamos jokios teisės į minėtus Ženklus.
-
Teisė atsisakyti sutarties
Klientas turi teisę atsisakyti Prenumeratos programos per 14 dienų nuo prisijungimo prie jos, nepriklausomai nuo teisės atisakyti Pardavimo sutarties. Norėdamas pasinaudoti sutarties atsisakymo teise, Klientas grąžina Produktą arba sumoka už Produktą ir išsiunčia pranešimą pagal nurodymus, pateiktus el. laiške, kuriuo patvirtinama, kad Klientas prisijungė prie Prenumeratos programos. Klientas gauna koreguotą sąskaitą–faktūrą, kurioje nurodoma, kad Produktas buvo įsigytas iš Pardavėjo be Prenumeratos programos. Prenumeratos programos atsisakymas prilygsta Pirkimo išsimokėtinai paskolos sutarties, sudarytos su „Inbank“ dėl Prenumeratos programos išlaidų, atsisakymu.
-
Skundai
Klientas gali pateikti skundą dėl Paslaugų atnaujinimo ir vykdymo. Pageidaujama skundo pateikimo forma yra el. laiškas, siunčiamas el. paštu [email protected].
Skundo tekste trumpai nurodomas skundo dalykas ir pasiūlymas dėl jo nagrinėjimo, Kliento vardas, pavardė, korespondencijos adresas ir el. pašto adresas. Kliento gali būti paprašyta užpildyti duomenis, reikalingus skundui tinkamai išnagrinėti. „Fairown“ atsako į skundą nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo skundo ar papildomų duomenų gavimo.
-
Neteisminis ginčų sprendimas
Pasibaigus skundo nagrinėjimo procesui, Klientas turi teisę inicijuoti neteisminį skundų nagrinėjimą ir reikalavimų pareiškimą. Klientas gali pateikti pretenziją:
- Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. paštu [email protected], telefonu +370 5 262 67 51 arba interneto svetainėje www.vvtat.lt).
- Užpildęs paraiškos formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/
-
Baigiamosios nuostatos
Fairown“ turi teisę vienašališkai iš dalies pakeisti Sąlygas. „Fairown“ informuoja Klientą apie pakeistas Sąlygas el. laišku, kuris siunčiamas Kliento nurodytu el. pašto adresu. Pakeistos Sąlygos įsigalioja „Fairown“ nurodytą dieną, nebent Klientas per 30 dienų nuo pranešimo apie pakeitimus atsisako Sąlygų. Klientas gali atsisakyti Sąlygų el. paštu, [email protected].
Taikytina Lietuvos teisė.
Šios sąlygos įsigalioja 2022-08-11.