+370 660 00200
I - V 08:00 - 20:00

Dažniausiai užduodami klausimai

Koks Jūsų darbo laikas?

Užsakymų priėmimas vykdymui perkant internetinėje parduotuvėje topocentras.lt ir/ar TOPO CENTRO aplikacijoje: 0-24 val. (visą parą), visomis savaitės dienomis. 
Į Jūsų klausimus atsakysime:
• darbo dienomis el. paštu info@topocentras.lt, I-V nuo 8.00 iki 20.00 val.
• darbo dienomis telefonu +370 660 00200, I-V nuo 8.00 iki 20.00 val.
• ne darbo dienomis ar valandomis užsisakę prekę, gausite el. paštu pranešimą ir SMS žinutę apie užsakymo vykdymo eigą.


Kaip apsipirkti internetinėje parduotuvėje topocentras.lt?

Išsamų apsipirkimo gidą internetinėje parduotuvėje topocentras.lt rasite čia >>


Ką reiškia „E-kaina“, „TOP kaina“ ir „Tik internetu“ žymekliai prie prekių?

(„E-kaina“) ir  („TOP kaina“) ženklu pažymėtos prekių kainos galioja tik užsakant internetinėje parduotuvėje topocentras.lt ir/ar TOPO CENTRO aplikacijoje.
• jeigu prie prekės yra nurodyta  („Tik internetu“) – šią prekę rasite tik internetinėje parduotuvėje topocentras.lt ir/ar TOPO CENTRO aplikacijoje bei šios prekės pristatymo laikas gali pailgėti papildomai 1-14 dienų.


Kokia yra pristatymo/atsiėmimo kaina?

Jei užsakyta prekė yra pasirinktoje TOPO CENTRAS parduotuvėje:
• atsiėmimas per 24 valandas (galioja ir savaitgaliais!) - nemokamai.
• atsiėmimas per 2-3 valandas (parduotuvės darbo metu) - taikomas 5,00 € papildomas mokestis už greitą užsakymo suruošimą atsiėmimui parduotuvėje.
Prekių pristatymo kaina Lietuvoje nuo 2,00 €. 

Visą informaciją rasite čia >>.


Kokie galimi būdai įsigyti (atsiimti) prekes?

Priklausomai nuo pasirinktos prekės galimi šie būdai:
1) pristatymas į namus ar biurą, Vilniuje ir Kaune galimas pristatymas per 2 valandas.
2) atsiėmimas TOPO CENTRO parduotuvėse, parduotuvių sąrašą, adresus ir darbo laikus rasite čia >>.
3) atsiėmimas viename iš 300 paštomatų ar siuntų savitarnos terminalų.

 
Ar galima prekę pirkti internetu ir atsiimti parduotuvėje?

Taip. Krepšelyje galėsite pasirinkti vieną iš saraše esančių TOPO CENTRO parduotuvių. Daugiau informacijos rasite čia >>.


Kokie galimi atsiskaitymo už prekes būdai internetu?

 Įsigyti prekes nternetinėje parduotuvėje topocentras.lt ir/ ar TOPO CENTRO aplikacijoje galėsite atsiskaitydami:
1) Grynaisiais pinigais parduotuvėje arba kurjeriui;
2) Banko kortele parduotuvėje arba paštomate/terminale;
3) Elektronine bankininkyste;
4) Mokėjimo kortele (kreditine ir debetine);
5) Bankiniu pavedimu;
6) Išsimokėtinai;
7) Bitcoin.


Ar galima pirkti prekes išsimokėtinai (lizingu) internetinėje parduotuvėje topocentras.lt?

Pirkti prekes išsimokėtinai (lizingu) galite pasirinkę: "SB Lizingas", "Mokilizingas" ar "GF Lizingas" paslaugas.


Kodėl negaliu pasirinkti norimos parduotuvės?

Atsiėmimas ne visada galimas visose parduotuvėse. Tai priklauso nuo prekės kiekio ir buvimo vietos. 
Dėl galimybės atsiimti Jūsų norimoje parduotuvėje teirautis el. paštu uzsakymai@topocentras.lt arba nemokamu telefonu +370 660 00200. 


Kaip elgtis, jei pristatyta prekė yra pažeista?

• į namus pristatytos prekės kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų, apie tai praneškite prekes atvežusiam kurjeriui;
• siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite siuntos pažeidimų/patikrinimo aktą;
• patikrinkite siuntos viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus papildomai užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos sklandesnei prekių grąžinimo procedūrai;
• jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia;
• jei priimate prekes ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad prekės pristatytos tvarkingai.


Noriu grąžinti/pakeisti prekę?

Informuokite mus el. paštu uzsakymai@topocentras.lt. Kreipimęsi nurodyti „prekės grąžinimas/pakeitimas užsakymo numeris“, laiške nurodykite dėl kokių priežasčių norite prekę grąžinti/pakeisti.  


Kur yra nurodomos prekių pagrindinės savybės, garantijos terminai?

TOPO CENTRE parduodamoms prekėms pagrindinės savybės nurodomos prekės aprašyme bei tam tikroms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminai ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių aprašymuose bei detalizuojami pirkinio pirkimo kvite ar sąskaitoje-faktūroje.


Kaip pasinaudoti prekės garantija?

Įsigytą prekę palikite TOPO CENTRO parduotuvėje ar palikite prekę autorizuotame garantinio remonto servise (garantinio remonto serviso įmones rasite čia>>).


Kaip užsakyti ir/ar atsiimti ekspozicinę prekę?

Ekspozicinę prekę (paskutinį vienetą) atsiimti ir sumokėti galėsite tik prie prekės kortelės ar užsakymo krepšelyje nurodytoje TOPO CENTRO parduotuvėje.