Sąvokos:
TOPO KLUBAS – TOPO CENTRO naudų programa;
TOPO CENTRAS – UAB „Topo grupė“, kodas 134777619, R. Kalantos g. 32, Kaunas, LT 52494, tel. +370 660 00200, el. paštas [email protected];
Elektroninė parduotuvė – www.topocentras.lt;
Prekybos vietos – TOPO CENTRO fizinės parduotuvės.
Klientas – bet kuris veiksnus fizinis asmuo nuo 14 metų amžiaus, įsigyjantis TOPO CENTRO prekes/paslaugas asmeniniam vartojimui arba su asmeniniu vartojimu nesusijusiais tikslais (įskaitant kai prekes/paslaugas įsigyja juridinio asmens vardu);
Taisyklės – šios TOPO KLUBO taisyklės.
Apie TOPO KLUBAS naudų programą
TOPO KLUBO naudų programą vykdo ir administruoja TOPO CENTRAS. TOPO KLUBAS yra TOPO CENTRO Prekybos vietų ir Elektroninės parduotuvės pirkėjams skirta programa, suteikianti teisę gauti naudas ir jas panaudoti bei naudotis kitais TOPO KLUBO privalumais ir ypatingais pasiūlymais.
1. Kaip tapti TOPO KLUBO nariu?
1.1. TOPO KLUBO nariais gali tapti bet kuris Klientas, turintis aktyvią Elektroninės parduotuvės paskyrą ir sutinkantis gauti tiesioginės rinkodaros pranešimus el. paštu ar telefonu:
1.1.1. esami Klientai pasirinkti įstoti į TOPO KLUBĄ gali bet kada, prisijungę prie savo paskyros;
1.1.2. nauji Klientai gali tapti TOPO KLUBO nariu užsiregistravę Elektroninėje parduotuvėje;
1.1.3. esami Klientai savo pasirinkimą dėl tapimo TOPO KLUBO nariu gali pareikšti ir vėliau, savo paskyroje Elektroninėje parduotuvėje.
1.2. Norėdamas tapti TOPO KLUBO nariu, Klientas turi sutikti su Taisyklėmis bei nurodyti savo el. pašto adresą, o jungiantis per Facebook ar Google paskyras – taip pat savo vardą ir pavardę. Klientas savo paskyroje taip pat gali pateikti ir kitus savo ar savo atstovaujamo juridinio asmens duomenis.
1.3. Klientas atsakingas už tai, kad jo pateikti duomenys būtų tikslūs, o jiems pasikeitus – pateiktus duomenis atnaujinti.
1.4. Klientas teisę naudotis TOPO KLUBO naudomis įgyja tik tapęs TOPO KLUBO nariu. Narystė TOPO KLUBE ir Klientui teikiamos TOPO KLUBO naudos yra asmeninės ir negali būti atlygintinai ar neatlygintinai perleidžiamos kitiems asmenims ar keičiamos į pinigus.
2. Kaip nustatomas Kliento TOPO KLUBO lygis?
2.1. Klientui suteikiami Sidabrinis (žemiausias), Auksinis arba Platininis (aukščiausias) TOPO KLUBO lygis. Prie TOPO KLUBO prisijungusiems Klientams yra automatiškai suteikiamas Sidabrinis lygis.
2.2. Klientas gali pasiekti Auksinį arba Platininį lygį, jeigu Klientas per paskutines 365 dienas Elektroninėje parduotuvėje ir/ar fizinėse TOPO CENTRO prekybos vietose įsigijo prekių ir/ar paslaugų už ne mažiau kaip:
2.2.1. Auksinis lygis 500 EUR;
2.2.2. Platininis lygis 2 000 EUR;
2.3. TOPO CENTRAS turi teisę keisti TOPO KLUBO lygių sumas šių Taisyklių 9 skyriuje nustatyta tvarka.
2.4. Kliento TOPO KLUBO lygis atnaujinamas pasiekus aukštesnį lygį arba praėjus 365 dienoms nuo paskutinio TOPO KLUBO lygio įgijimo. Klientui pasiekus aukštesnį TOPO KLUBO lygį, 356 dienų laikotarpis pradedamas skaičiuoti iš naujo ir vėl atnaujinamas po 365 dienų ar naujo aukštesnio TOPO KLUBO lygio įgijimo, jeigu tai įvyksta greičiau.
2.5. Įsigytų prekių/paslaugų vertė apskaičiuojama ir (jei taikoma) TOPO KLUBO lygis atnaujinamas Klientui atsiėmus prekes/jas pristačius, t. y. užbaigus užsakymą. Jeigu per paskutines 365 dienas Klientas neįsigijo prekių ir/ar paslaugų už aukštesniam lygiui pasiekti nurodytą sumą, Klientas pasinaudoja nuotolinės sutarties atsisakymo teise (kai perkama Elektroninėje parduotuvėje), grąžina prekes ir/ar Taisyklių 8.1.2 punkte nurodytais atvejais, Klientui suteiktas TOPO KLUBO lygis įvertinamas iš naujo, atsižvelgiant į per paskutines 365 dienas įsigytų prekių/paslaugų kainą. Toks perskaičiavimas gali nulemti suteikto TOPO KLUBO lygio pakeitimą į žemesnį. Bet kokie lygio pokyčiai atnaujinami automatiškai Kliento paskyroje, o apsiperkant Prekybos vietose taip pat matomi pirkimo kvite. Keičiant lygį Klientui nereikia atlikti jokių veiksmų.
2.6. TOPO KLUBO naudų lygio apskaičiavimui reikšmės turi tik galutinė prekių/paslaugų kaina po visų suteiktų nuolaidų. Jeigu Kliento įsigytos prekės/paslaugos yra grąžinamos ar Klientas atsisako nuotolinės sutarties (kai perkama Elektroninėje parduotuvėje), tokių grąžintų ar neįsigytų prekių/paslaugų vertė nėra įskaitoma į Kliento TOPO KLUBO lygį.
2.7. TOPO CENTRAS imsis pagrįstų pastangų, kad Kliento paskyroje atsispindėtų tiksli informacija apie pasiektą TOPO KLUBO lygį, tačiau Klientui yra suprantama, kad tiksli informacija apie įsigytų prekių/paslaugų vertę gali vėluoti jei sistema neveiks ar dėl kitų techninių nesklandumų.
3. TOPO KLUBO naudų taikymas
3.1. TOPO KLUBO naudos skelbiamos www.topocentras.lt/topoklubas. Klientui teikiamos naudos priklauso nuo Kliento pasiekto TOPO KLUBO lygio, o aktualus konkrečiam Klientui taikomų naudų sąrašas pateikiamas Kliento paskyroje.
3.2. Norėdamas pasinaudoti TOPO KLUBO naudomis Prekybos vietose, Klientas išmaniajame įrenginyje turi išsisaugoti ar atsispausdinti Kliento paskyroje esantį QR kodą ir apsipirkimo metu pateikti jį kasoje. Nepateikus QR kodo kasoje, Klientui nesuteikiamos TOPO KLUBO naudos, nepriklausomai nuo to ar Klientas yra TOPO KLUBO nariu.
3.3. Tapimas TOPO KLUBO nariu gali suteikti Klientui teisę gauti naudas, įskaitant, tačiau neapsiribojant, šiomis:
3.3.1. specialių kainų pasiūlymai (TOPO KLUBO nariams) prekėms;
3.3.2. ilgesnis kokybiškų prekių grąžinimo terminas (tik Klientams – fiziniams asmenims, įsigyjantiems prekes asmeniniam vartojimui); taikomos prekių grąžinimo taisyklės;
3.3.3. nuolaida prekių pristatymui į namus su/be užnešimo paslauga (taikoma pristatymo ir užnešimo paslaugoms atskirai);
3.3.4. specialūs lizingo pasiūlymai;
3.3.5. teisė pirmiesiems pasinaudoti specialiais išpardavimais, pasiūlymais ir akcijomis;
3.3.6. kvietimai į TOPO CENTRO ar partnerių organizuojamus renginius;
3.3.7. gimtadienio naudos;
3.3.8. individualių pasiūlymų tiekimas, parinktų pagal pirkimo istoriją ir paskyros duomenis, jeigu Klientas tam neprieštaravo registruodamasis ir vėliau tokių pasiūlymų gavimo neatsisakė;
3.3.9. e. kvito gavimas – tik apsipirkus Prekybos vietoje ir išreiškus tam sutikimą kiekvieno atskiro pirkimo metu; E. kvitas bus atsiųstas Jūsų el. pašto adresu, kurį nurodėte TOPO KLUBO nario paskyroje www.topocentras.lt.
3.4. Taisyklių 3.3 punkte nurodytas TOPO KLUBO naudų sąrašas yra nebaigtinis ir gali būti TOPO CENTRO keičiamas bet kuriuo metu ar apimtimi. Aktualų naudų sąrašą Klientas gali matyti TOPO CENTRO interneto svetainėje www.topocentras.lt/topoklubas ir/arba savo paskyroje.
3.5. Apskaičiuojant TOPO KLUBO naudų lygį, į įsigyjamų prekių/paslaugų vertę nėra įskaičiuojama TOPO CENTRO dovanų kortelių/kuponų vertė (o įskaitoma tik panaudojus šias dovanų korteles/kuponus įsigytų prekių/paslaugų vertė), mobiliojo ryšio sąskaitų papildymai, skaitmeniniai kodai (dovanų kortelės) tam tikroms prekėms ar paslaugoms įsigyti bei grąžintų prekių vertė.
3.6. Klientui taikomos TOPO KLUBO nuolaidos nesumuojamos. Taip pat nesumuojami nuolaidų kodai kartu su kitomis konkrečioms prekėms taikomomis nuolaidomis, įskaitant gimtadienio nuolaidą.
3.7. TOPO CENTRAS turi teisę nustatyti maksimalų galimą įsigyti tam tikrų prekių kiekį, šį kiekį keisti ir/ar apriboti TOPO KLUBO naudų taikymą didelio kiekio prekių ir/ar paslaugų įsigijimui. Informacija apie Kliento maksimalų galimą įsigyti prekių kiekį pateikiama pirkimo metu.
3.8. TOPO CENTRAS dėl techninių priežasčių (pavyzdžiui, kasos aparatų programinės įrangos ypatumai ar pan.) Prekybos vietose gali taikyti tam tikrų naudų aktyvavimo mokestį. Aktyvavimo mokesčio dydis nurodomas TOPO CENTRO interneto svetainėje www.topocentras.lt/topoklubas.
3.9. Jeigu TOPO KLUBO naudų sąraše nenurodyta kitaip, Klientas pasiektame lygyje tam tikra nauda gali pasinaudoti vieną kartą per metus ir tik vienoje vietoje (Elektroninėje parduotuvėje arba vienoje Prekybos vietoje). Praėjus 365 dienoms arba pasiekus kitą lygį, kuriame taikoma ši nauda, ji vėl tampa aktyvi iš naujo. Aktyvios naudos Kliento paskyroje žymimos prierašu „Aktyvi nauda“, o panaudotos naudos – prierašu „Panaudota“.
3.10. Tokiu atveju, jei Klientas pasinaudoja nauda, kuri suteikiama vieną kartą per 365 dienas, ir grąžina prekes ar atsisako nuotolinės sutarties (kai perkama Elektroninėje parduotuvėje), panaudota nauda negrąžinama (ir jos aktyvavimo mokestis, jei taikomas, neatlyginamas) ir ja Klientas pasinaudoti gali ne anksčiau kaip po 365 dienų arba pasiekus naują TOPO KLUBO lygį (priklausomai kas įvyksta anksčiau).
3.11. Specialios prekių kainos (akcijos, nuolaidos prekių grupėms ir pan.) galioja prekių pasiūlyme ar prekių puslapyje nurodytą laiką arba iki kol pasibaigia prekių kiekis (priklausomai kas įvyksta anksčiau)
4. Gimtadienio nuolaidų taikymas
4.1. Gimtadienio nuolaida taikoma tik tiems Klientams, kurie savo paskyroje nurodė gimimo datą. Kai Klientas prekes įsigyja juridinio asmens vardu, gimimo data bus laikoma Kliento paskyroje nurodyta gimimo data. TOPO CENTRAS netikrina Kliento nurodytos gimimo datos teisingumo ar atitikimo tikrovei.
4.2. Gimtadienio nuolaida automatiškai pritaikoma tik pirmam Kliento apsipirkimui per Kliento paskyroje nurodytos gimtadienio datos kalendorinį mėnesį, tik vienoje vietoje (Elektroninėje parduotuvėje arba vienoje Prekybos vietoje), ir tik vienai (brangiausiai) šio apsipirkimo prekei, kuriai netaikomos kitos nuolaidos. Gimtadienio nuolaida netaikoma prekėms, kurios patenka į 4.3 punkte nustatytas išimtis. Jeigu Klientas pasinaudoja gimtadienio nuolaida ir tą patį mėnesį pakyla į aukštesnį TOPO KLUBO lygį, gimtadienio nuolaida aktyvuojama iš naujo ir Klientas vėl gali ja pasinaudoti šiose Taisyklėse nustatyta tvarka.
4.3. Gimtadienio nuolaida netaikoma šioms prekėms:
4.3.1. TOPO CENTRO dovanų kortelėms/kuponams;
4.3.2. visoms APPLE prekėms;
4.3.3. visoms DYSON prekėms;
4.3.4. XBOX, Playstation ir Nintendo žaidimų konsolėms;
4.3.5. žaidimų kortelėms PSN CARD;
4.3.6. skaitmeniniams kodams (dovanų kortelėms) tam tikroms prekėms ar paslaugoms įsigyti;
4.3.7. visoms paslaugoms (pavyzdžiui: draudimas nuo dūžių, vandens, vagystės; prekės garantinio laikotarpio pratęsimas, prekių pristatymas, atsiėmimas, technikos pajungimas, konfigūravimas ir kt.);
4.3.8. trečiųjų šalių paslaugoms ir kuponams/kortelėms joms įsigyti;
4.3.9. valstybės nustatytam kompensaciniam atlyginimui autoriams (atminties laikmenos mokestis);
4.3.10. prenumeratoms;
4.3.11. mobiliojo ryšio sąskaitų papildymams;
4.3.12. „Akcija“ ar „E-kaina“ ženklu pažymėtoms prekėms;
4.3.13. „TOPO KLUBO nariams“ ženklu pažymėtoms prekėms;
4.3.14. „Tik internetu“ ženklu pažymėtoms prekėms;
4.3.15. išankstinio užsakymo prekėms (pre-order);
4.3.16. kitoms prekėms, prie kurių nurodyta, kad joms netaikomos TOPO KLUBO naudos.
5. Topo klubo narystės atsisakymas
5.1. TOPO KLUBO narystės Klientas gali atsisakyti bet kuriuo metu, nenurodydamas tokio atsisakymo priežasčių.
5.2. Norėdamas atsisakyti TOPO KLUBO narystės, Klientas turi savo paskyroje aktyvuoti išstojimo iš klubo mygtuką. TOPO KLUBO narystės Klientas taip pat netenka atsisakius tiesioginės rinkodaros pranešimų gavimo el. paštu ir telefonu.
5.3. Atsisakius narystės TOPO KLUBE, Kliento turimos naudos panaikinamos.
5.4. Po narystės atsisakymo, Klientas bet kada vėl aktyvuoti savo narystę TOPO KLUBE. Iš naujo aktyvavus narystę TOPO KLUBE, priskiriamas Sidabrinis naudų lygis ir anksčiau Kliento turėtos naudos negrąžinamos ir negali būti perduodamos tretiesiems asmenims.
6. Asmens duomenų tvarkymas
6.1. Kliento asmens duomenys tvarkomi TOPO CENTRO privatumo politikoje nustatyta apimtimi, sąlygomis ir tikslais.
6.2. TOPO KLUBO nariais turi teisę būti tik tie asmenys, kurie sutinka gauti tiesioginės rinkodaros pranešimus telefonu ar el. paštu.
7. Kliento ir TOPO CENTRO atsakomybė
7.1. Narystė TOPO KLUBE ir suteikiamos naudos yra asmeninės. TOPO CENTRAS neatsako už Kliento ar trečiosios šalies nuostolius, atsiradusius dėl TOPO KLUBO naudų neteisėto panaudojimo. Klientas įsipareigoja nedelsiant informuoti TOPO CENTRĄ apie Kliento paskyros ar kliento TOPO KLUBO QR kodo naudojimą be Kliento žinios.
7.2. TOPO CENTRAS negarantuoja nepertraukiamo Elektroninės parduotuvės ir/ar Kliento paskyros ir/ar TOPO KLUBO narystės sąsajos veikimo. TOPO CENTRAS neatsako už jokius duomenų srauto trikdžius ar dėl kitų veiksnių atsiradusius vėlavimus.
7.3. Išskyrus kai taikomi teisės aktai nustato kitaip, TOPO CENTRAS neatsako už Kliento ir/ar trečiųjų asmenų tiesioginius ar netiesioginius nuostolius, atsiradusius naudojantis TOPO KLUBO naudomis.
7.4. Klientas atsako už tinkamą savo paskyros prisijungimo duomenų ir QR kodo saugumą ir nuostolius, kilusius dėl prarastų ar tretiesiems asmenims prieinamais tapusių prisijungimo duomenų.
8. Narystės TOPO KLUBE nutraukimas TOPO CENTRO iniciatyva
8.1. TOPO CENTRAS turi teisę sustabdyti arba nutraukti Kliento narystę TOPO KLUBE, jeigu:
8.1.1. per TOPO CENTRO pranešime nurodytą protingą terminą Klientas neištaiso savo neteisingų duomenų;
8.1.2. Klientas nesilaiko šių Taisyklių ir/arba gauna TOPO KLUBO naudas nesąžiningais, šioms Taisyklėms prieštaraujančiais veiksmais ir/arba TOPO CENTRAS pagrįstai mano, kad Kliento sukaupta TOPO KLUBO nauda įgyta neteisėtai;
8.1.3. TOPO CENTRAS priima sprendimą netęsti TOPO KLUBO naudų programos.
8.2. TOPO CENTRAS pasilieka teisę bet kada atšaukti ar nutraukti TOPO KLUBO naudų programą, arba ją pakeisti kita naudų programa.
9. Taisyklių keitimas
9.1. TOPO CENTRAS turi teisę vienašališkai keisti šias Taisykles, informuodamas Klientą apie Taisyklių pakeitimus www.topocentras.lt ne vėliau kaip prieš 10 (dešimt) dienų iki atitinkamų Taisyklių pakeitimų įsigaliojimo dienos.
9.2. Išankstinis pranešimas netaikomas techninių ir Taisyklių korektūros klaidų pašalinimo atvejais ar įvedus naujas, papildomas TOPO KLUBO naudas.
10. Taikoma teisė ir ginčų sprendimas
10.1. Šioms Taisyklėms taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
10.2. Klientas ir TOPO CENTRAS bendradarbiauja ir siekia bet kokius ginčus dėl šių Taisyklių ir/ar TOPO KLUBO naudų taikymo išspręsti geranoriškai, derybų būdu.
10.3. Jeigu šalys nesutarimų neišsprendžia derybų keliu, ginčas sprendžiamas kompetentingame teisme Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
10.4. Klientai – vartotojai taip pat turi teisę dėl neteisminio ginčo sprendimo kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, Lietuva, www.vvtat.lt) arba vartotojų ginčų sprendimo platformoje adresu http://ec.europa.eu/odr.
Taisyklių versija: 3.0
Įsigaliojimo data: 2024-05-13