Prietaiso garantinio laikotarpio metu būtina išsaugoti pirkimo dokumentą ir jį pateikti prekę pristačius garantiniam aptarnavimui.
TOPO CENTRE tam tikroms parduodamoms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminai ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių aprašymuose bei gali būti detalizuojami pirkinio pirkimo kvite ar sąskaitoje-faktūroje.
Svarbu: Prieš pradėdami naudoti prekę atidžiai perskaitykite šias garantines sąlygas, naudojimosi instrukcijas. Prietaiso garantinio laikotarpio metu būtina išsaugoti pirkimo dokumentą.
Jeigu Jūsų įsigytam prietaisui būtinas specialus programinis įdiegimas arba pajungimas, Jūs galite kreiptis į servisą (1 lentelė) arba į kitą gamintojo įgaliotą įmonę, t.y. turinčią licenciją, sertifikatą. Jei prietaiso veikimo parametrai neatitinka techninių parametrų, nurodytų naudojimosi instrukcijoje, rekomenduojame nedelsiant kreiptis į mus.
Norėdami pasinaudoti TOPO CENTRAS parduotuvėse ir internetinėje parduotuvėje www.topocentras.lt įsigytoms prekėms taikoma garantija, vadovaukitės toliau pateikiamomis Garantinio aptarnavimo taisyklėmis.
GARANTIJOS SĄLYGOS
Garantija skirta UAB "Topo grupė" (toliau - TOPO CENTRAS) pirktiems prietaisams. Garantija pradeda galioti nuo prietaiso pardavimo/ perdavimo datos, jeigu sutartis nenumato kitaip. Garantinis prietaiso laikotarpis nurodomas pirkimo dokumente.
Garantija gali būti netaikoma, jei pažeistos žemiau išvardintos garantinės sąlygos ir (ar) prietaiso naudojimo instrukcijos. Kai netinkamos kokybės daiktas ar jo komplektuojama detalė per nustatytą garantijos terminą pakeičiami, tai naujam daiktui ar komplektuojamai detalei taikomas tęstinis garantijos terminas.
Gamintojo įgalioti servisai nurodyti 1 lentelėje.
PREKIŲ GARANTINIO APTARNAVIMO TAISYKLĖS:
1. Pirkėjas, pateikdamas prietaisą garantiniam aptarnavimui, privalo kartu pateikti pirkimo dokumentą (kasos kvitą ar sąskaitą) bei kitus reikalingus dokumentus, jei to reikalauja pardavėjas;
2. Dėl garantinio aptarnavimo atlikimo kreipiamasi į Pardavėjo filialą arba tiesiogiai į gamintojo įgaliotą serviso įmonę (1 lentelė);
3. Prietaisą ar jo komponentą Pardavėjas priima surašydamas prekės priėmimo – perdavimo aktą. Vienas akto egz. įteikiamas klientui;
4. Be prekės perdavimo-priėmimo akto prekė negrąžinama. Pametus perdavimo – priėmimo aktą, turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą;
5. Gedimui nepasitvirtinus ar (ir) esant atvejams, kuriems netaikomi garantiniai įsipareigojimai, visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į serviso centrą, gedimo nustatymu bei taisymu, klientas apmoka savo sąskaita;
7. Gamintojo kokybės garantijos galiojimo metu dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai šalinami gamintojo įgaliotame servise (nurodytame garantinėje knygelėje) per 14-21 dienas nuo prietaiso perdavimo įgaliotam servisui arba per 45 dienas, jei detalę reikia atsivežti iš užsienio;
8. Prietaisas pakeičiamas, jeigu gedimų, kurių atžvilgiu taikoma garantija, negalima pašalinti. Prekės kaina mažinama arba pinigai grąžinami pirkėjo reikalavimu Civilinio kodekso 6.3641 4 dalyje numatytais atvejais;
9. Atsiimant prekę, būtina patikrinti ar grąžinama visa garantiniam aptarnavimui atnešto prietaiso komplektacija;
10. Už garantinio aptarnavimo metu prarastą informaciją Pardavėjas neatsako. Garantiniam aptarnavimui pateikiant mobilųjį telefoną ar kitokį įrenginį, kuriame saugomi duomenys, rekomenduojama atmintyje esančią informaciją išsaugoti SIM kortelėje ar kitame įrenginyje (laikmenoje);
11. Techninis aptarnavimas (baterijų, kitų detalių pakeitimas) yra vartotojo pageidavimu už nustatytą mokestį atliekamas bet kuriame gamintojo įgaliotame servise;
12. Jei po prekės garantinio aptarnavimo apie prekės atsiėmimo galimybę informuotas klientas neatsiima prekės per 1 mėn. nuo pranešimo pateikimo, tolimesnis prekės saugojimas atliekamas už papildomą užmokestį. Jei po prekės garantinio aptarnavimo apie prekės atsiėmimo galimybę informuotas klientas neatsiima prekės per 6 mėn. nuo pranešimo pateikimo, Pardavėjas turi teisę prekės ilgiau nebesaugoti, t. y. ją utilizuoti.
DAŽNIAUSIOS GARANTIJOS NETAIKYMO PRIEŽASTYS:
1. Prekės gedimai atsirado dėl stichinių nelaimių (žaibas, potvynis, žemės drebėjimas, gaisrai), netinkamos eksploatavimo sąlygos, naudotojo tyčios ar neatsargumo;
2. Prekės gedimai atsirado dėl neteisėtų, netinkamų įtampos šaltinių, elektros tinklų sutrikimų;
3. Prekės pažeidimai atsirado dėl patekusių pašalinių daiktų į prietaiso vidų, smėlio, skysčio (korozija, oksidacija), maisto, vabzdžių ir pan.; nesilaikant prietaiso naudojimo taisyklių numatytų prietaiso instrukcijoje;
4. Pažeidimai atsirado po įsigijimo prietaisui nukritus, sutrenkus arba prietaisą transportuojant, kai prietaisą gabena pats klientas;
5. Prietaisas buvo sąmoningai sugadintas, ardytas;
6. Prietaisas sugedo dėl nelegalių programų įdiegimo, ardymo.
7. Gedimas arba nenormalus gaminio funkcionavimas kilo dėl virusinių ar kitokių kenkėjiškų programų veikimo.
8. Gedimas atsirado naudojant eksploatacines medžiagas, priedus, kurie nėra rekomenduojami gamintojo.
9. Jei optinis diskų įrašymo įrenginys sugedo dėl jame sulūžusios naudotos informacinės laikmenos.
10. Prietaisas buvo naudojamas nesilaikant naudojimosi instrukcijos, garantijos ar kitame dokumente nurodytų taisyklių, standartinių prietaisų eksploatavimo sąlygų, priežiūros ar saugojimo taisyklių.
Standartinės prietaisų eksploatavimo sąlygos:
1. Santykinė oro drėgmė iki 93,3% (esant 25,2 ºC temperatūrai), atmosferos slėgis nuo 84,3 kPa iki 107,3 kPa;
2. Vibracijos poveikiai: dažnis (10-55) Hz, pagreitis iki 10 m/s (1g);
3. Patalpoje negali būti kenksmingų medžiagų, sukeliančių koroziją, dulkių;
4. Transportavimo metu esant minusinei temperatūrai, prieš prietaisą įjungiant reikia palaikyti išpakuotą ne trumpiau nei 6 val. normaliose klimatinėse sąlygose;
5. Perkėlus prietaisą iš patalpos, kurioje aplinkos temperatūra aukštesnė į patalpą, kurioje aplinkos temperatūra žemesnė (ir atvirkščiai), prietaiso negalima jungti į elektros tinklą ne mažiau kaip 3-5 val.;
6. Visi prietaisai turi būti įžeminami, elektros tinklas turi būti techniškai tvarkingas, maitinimo įtampa 220V (±10%), dažnis 50Hz. Esant įtampos svyravimams, būtina naudoti įtampos filtrus ar stabilizatorius.
7. Naudojant prietaisą aplinkos temperatūra turi būti nuo +10,2 ºC iki +35,2 ºC;
Dėmesio, draudžiama:
1. Prietaisą statyti tiesioginėje saulės šviesoje, arti šilumos šaltinio ar magnetinį spinduliavimą skleidžiančių įrenginių.
2. Nuiminėti dangčius ar kitaip ardyti prietaisą.
3. Ant prietaiso dėti sunkius daiktus.
4. Valymui naudoti alkoholį ar kitus cheminius tirpiklius.
Svarbu: Siekdami išvengti nesusipratimų, patariame prieš atvežant sugedusį ar neveikiantį prietaisą garantiniam aptarnavimui būtinai susisiekti su mumis telefonu ar elektroniniu paštu, galbūt mūsų specialistams pavyks sutaupyti Jūsų brangų laiką ir lėšas nemokamu, geru patarimu.
Esant tinkamai priežiūrai, prietaisas gali Jums tarnauti daugelį metų.
Svarbu: Siekdami išvengti nesusipratimų, patariame prieš atvežant sugedusį ar neveikiantį prietaisą garantiniam remontui būtinai susisiekti su mumis telefonu ar elektroniniu paštu, galbūt mūsų specialistams pavyks sutaupyti Jūsų brangų laiką ir lėšas nemokamu, geru patarimu.
Esant tinkamai priežiūrai, prietaisas gali Jums tarnauti daugelį metų.
Garantinio remonto serviso įmonės:
Serviso įmonė
Gamintojai, kurių produkcijai atliekamas garantinis remontas
UAB „Baltic Continent“
Gabijos g. 38, Vilnius, tel. (8 700) 55595
Taikos pr. 113B, Kaunas, tel. (8 700) 55595
Gamintojai, kurių produkcijai atliekamas garantinis remontas
LG, SAMSUNG, MIELE, BOSCH, SIEMENS, GAGGENAU, AEG, ELECTROLUX, ZANUSSI, ZELMER, STOLLAR, INDESIT, ARISTON, JETAIR, KRUPS, MOULINEX, ROWENTA, HOOVER, CANDY, ESTAR, TCL, THOMSON, LA SOMMELIER, ADLER, CAMRY, SILVERLINE, WEISMAN, AKAI, AKSU, COWAY, LADYCOOK, LAICA, RAVANSON, REMINGTON, SHARP, MESKO, HP, BEKO, BLOMBERG, GORENJE, HEWLETT PACKARD (HP)
UAB „D LINK Baltija“
Žirmūnų g. 139, Vilnius, tel. (8 5) 2363629
Gamintojai, kurių produkcijai atliekamas garantinis remontas
D-LINK-I
UAB „Service Net“
Taikos pr. 113B, Kaunas, tel. (8 700) 55595
Gabijos g. 38, Vilnius, tel. (8 700) 55595
Gamintojai, kurių produkcijai atliekamas garantinis remontas
ACER, BENQ, CTX, FUJITSU, HEWLETT PACKARD (HP), IBM, LEXMARK,NEC MONITORS, SAMPO, TOSHIBA, VIEWSONIC, CIBOX, LENOVO
UAB „Servisa ICT“
Savanorių pr. / J.Žemgulio g.192/8, Kaunas, tel. (8 37) 329000
Geležinio Vilko g. 6 A, Vilnius, tel. (8 5) 2101160
Gamintojai, kurių produkcijai atliekamas garantinis remontas
LENOVO, SANDISK, ACME, ASUS, BROTHER, MAG, PROVIEW, MPIO, DI-BOSS, ASSMANN, CHICONY, A-DATA, APPLE-I
UAB „ASBIS Vilnius“
Ateities g. 25B, Vilnius, tel. (8 5) 2461327
Gamintojai, kurių produkcijai atliekamas garantinis remontas
HDD PRESTIGIO, USB PRESTIGIO
UAB „Biznio mašinų kompanija“ (BMK)
Sėlių g.18A, Vilnius, tel. (8 5) 2125559
Jasinskio g.16G, Vilnius, tel. (8 5) 2126188
Trakų g. 1-2, Kaunas, tel. (8 37) 204312
Galinio Pylimo g. 20A, Klaipėda, tel. (8 37) 412263
Gamintojai, kurių produkcijai atliekamas garantinis remontas
XEROX
UAB „Apastras“
Kareivių g. 6, Vilnius, tel. (8 5) 2403681
Gamintojai, kurių produkcijai atliekamas garantinis remontas
XEROX
UAB „DS Distribution“
Verkių g. 29, Korp.14, Vilnius, tel. (8 5) 2762151
Gamintojai, kurių produkcijai atliekamas garantinis remontas
DELL
TOPO CENTRO parduotuvių sąrašą, adresus ir darbo laikus rasite čia >>