+370 660 00200
I - V 08:00 - 20:00

APSIPIRKITE TIESIAI IŠ NAMŲ

Įsigaliojus prekybos parduotuvėse ribojimams didiname savo internetinių pardavimų pajėgumus ir kviečiame įsigyti techniką ir elektroniką internetinėje parduotuvėje www.topocentras.lt arba „Topo centro” mobiliojoje aplikacijoje. Prekę įsigysite vos per 5 trumpus žingsnius ir net jei nesate pirkę – užtruksite vos keletą minučių ir galėsite rinktis daugelį populiariausių pristatymo būdų.

Jūsų patogumui, atsakome į dažniausiai keliamus klausimus.

Ar galiu pasikonsultuoti dėl tinkamos prekės įsigijimo ?

Taip, mūsų ekspertai padės jums išsirinkti tinkamiausią prekę, suteikdami profesionalią konsultaciją telefonu (8 660) 00200, „Live chat” Topocentras.lt, „Facebook Messenger” ar „Viber” aplikacijose bei paštu info@topocentras.lt.

Kaip dirbs fizinės „Topo centro“ parduotuvės?

„Topo centro“ parduotuvės nedirbs nuo kovo 16 d. iki atskiro pranešimo.

Kokiais būdais galiu gauti užsakytas prekes?

Nuo kovo 16 d. užsakytas prekes www.topocentras.lt galite gauti šiais būdais:

Kaip galiu atsiskaityti už prekes?

Už įsigytas prekes www.topocentras.lt galite mokėti:

  • Elektronine bankininkyste;
  • Mokėjimo kortele (kreditine ir debetine) internetu;
  • Banko kortele užsakymų atsiėmimo centre, paštomate/terminale ir atsiimant prekes iš kurjerio;
  • Bankiniu pavedimu;
  • Išsimokėtinai pasirinkę „SB Lizingas“, „Mokilizingas“ ar „GF Lizingas“ paslaugas;
  • Bitcoin.

Kaip užtikrinamas apsipirkimo ir pristatymo saugumas?

  • Visos parduotuvės uždarytos, vykdomas tik prekių paruošimas ir išsiuntimas klientams, be gyvo kontakto;
  • Surenkant užsakymą laikomasi visų saugumo reikalavimų: įpareigojame darbuotojus laikytis ypatingos asmeninės ir darbinės higienos, prekės surenkamos naudojant vienkartines pirštines ir apsaugines kaukes;
  • Pasirinkus DPD pristatymą, kontakto su kurjeriu neturėsite: visos siuntos pristatomos siuntą paliekant 2 metrų atstumu nuo gavėjo ir tiesiogiai su juo nekontaktuojant;
  • Atsisakėme grynųjų pinigų operacijų, todėl raginame naudotis kortele arba pasirinkti išankstinio mokėjimo būdus;
  • Paštomatai, kurjerių skeneriai ir kiti paviršiai, prie kurių nuolatos liečiamasi, yra reguliariai dezinfekuojami.

Kas bus daroma su iki kovo 16 d. pateiktais užsakymais?

Neapmokėti užsakymai

Neapmokėtus užsakymus dėl susiklosčiusių aplinkybių atšaukiame.

Apmokėti užsakymai

Dėl apmokėtų užsakymų, kuriems buvo pasirinktas atsiėmimo fizinėje parduotuvėje būdas, su Jumis susisieks mūsų klientų aptarnavimo specialistai ir pasiūlys sprendimo galimybes:

  • Nemokamai pristatysime į artimiausią paštomatą ar į namus;
  • Sulaikyti užsakymą iki karantino pabaigos;

Neradus sprendimo atšauksime ir grąžinsime pinigus.

Kaip galiu grąžinti prekes?

Dėl koronaviruso ir jo suvaldymui pateiktų Lietuvos Respublikos vyriausybės rekomendacijų prekių grąžinimas nevyks iki kovo 30 dienos. Prekių grąžinimo terminai pratęsiami neskaičiuojant karantino laikotarpio. Prašome norinčius grąžinti prekes iš anksto susisiekti el. paštu info@topocentras.lt

 

Rekomenduojame rinktis iš šių pasiūlymų:

 

Ir namuose yra ką veikti! Pramogauk aktyviai ir linksmai (Visi pasiūlymai)

Išmanieji telefonai (Visi pasiūlymai)

Nešiojami kompiuteriai (Visi pasiūlymai)

Rekomenduojame Jums – prekių NAUJIENOS! (Visi pasiūlymai)