+370 660 00200
I - V 08:00 - 20:00



PIRKINIO DRAUDIMAS

Kas tai?
Tai visapusiškas pirkinio draudimas. Dabar įsigiję naują buitinės technikos ar elektronikos prekę kartu su „Warranty Expert“ siūlomu papildomu pirkinio draudimu, galėsite būti tikri, kad pirkinys Jums tarnaus ilgai.

Kam skirta?
Visiems buitinės technikos bei elektronikos prietaisams: skalbimo mašinoms, viryklėms, indaplovėms ir kitai buitinei technikai, garso ir vaizdo aparatūrai, stacionariems, nešiojamiesiems bei planšetiniams kompiuteriams, monitoriams, išoriniams kietiesiems diskams, maršrutizatoriams ir kitai kompiuterinei įrangai, žaidimų konsolėms, fototechnikai, mobiliesiems telefonams, GPS įrenginiams.

Kodėl verta įsigyti?
Jei įsigysite pirkinio draudimą, Jūsų pirkinį „Warranty Expert“ suremontuos ar pakeis nauju net ir įvykus gamintojo garantijoje nenumatytiems įvykiams: sudužus, pažeidus vandeniu, ugnimi ar policijos patvirtintos vagystės atveju.


Kokie siūlomi planai?
PLANAS  LAIKOTARPIS DRAUDŽIAMOS RIZIKOS
Gintarinis 200

Visi elektronikos ir buities prietaisai, kurių kaina neviršija 199 € sumos.
1-2 metai •  Sudužus
•  Pažeidus vandeniu, ugnimi  
•  Policijos patvirtintos vagystės atveju
Gintarinis premium

Visi elektronikos ir buities prietaisai, kurių kaina nuo 199 € sumos.
1-2 metai •  Sudužus
•  Pažeidus vandeniu, ugnimi  
•  Policijos patvirtintos vagystės atveju

SVARBU: Planas galioja fiziniams ir juridiniams asmenims.

Kada žala nėra atlyginama?

•  Jeigu pirkinys buvo pamestas;
•  Jeigu pirkinys naudojamas ne pagal paskirtį ar nesilaikant gamintojo instrukcijų;
•  Dėl pirkinio ar jo dalių nusidėvėjimo, senėjimo ar korozijos.

Ar yra papildomų mokesčių?

Jei klientui nutinka nelaimingas atsitikimas su preke (nukrenta ant žemės, sudūžta, sušlampa, nukenčia nuo ugnies, elektros įtampos svyravimo ir t. t.) ir nustatoma, kad prekę galima suremontuoti – klientas turės apmokėti sertifikate nurodytą besąlyginės išskaitos sumą; prekės neįmanoma pataisyti ir prekė keičiama į naują/analogišką prekę - klientas turės apmokėti sertifikate nurodytą besąlyginės išskaitos sumą.

Ką daryti žalos atveju?

•  Registruoti žalą www.warranty.expert arba telefonu 8 700 33300.
•  „Warranty Expert“ jus informuos apie daikto taisymo detales.
•  Atsiimti sutaisytą arba naują prietaisą reikės nurodytu adresu.
•  Pataisytus didelių gabaritų prietaisus Jums pristatys į namus.


Paslauga teikiama visose TOPO CENTRAS parduotuvėse
 >>

Daugiau informacijos:
• TOPO CENTRAS parduotuvėse.
• Nemokamu infolinijos telefonu +370 660 00200..
https://warranty.expert/lithuania/



PRATĘSTA PIRKINIO GARANTIJA

Kas tai?
Kiekvienam naujam pirkiniui yra taikomas tam tikras Gamintojo garantijos terminas, kuriam pasibaigus ir pirkiniui sugedus Jūs patirsite nepageidaujamų išlaidų. Siekiant nuo to apsisaugoti, kartu su nauja preke rekomenduojame įsigyti ir „Warranty Expert“ siūlomą pratęstos garantijos paslaugą. Pratęsta garantija įsigalioja iškart pasibaigus gamintojo garantijos terminui ir apsaugo Jūsų pirkinį visą jūsų pasirinktą laikotarpį.

Kam skirta?
Visiems buitinės technikos bei elektronikos prietaisams: skalbimo mašinoms, viryklėms, indaplovėms ir kitai buitinei technikai, garso ir vaizdo aparatūrai, stacionariems, nešiojamiesiems bei planšetiniams kompiuteriams, monitoriams, išoriniams kietiesiems diskams, maršrutizatoriams ir kitai kompiuterinei įrangai, žaidimų konsolėms, fototechnikai, mobiliesiems telefonams, GPS įrenginiams.

Kodėl verta įsigyti?
Įsigijus garantijos pratęsimą ir patyrus garantinę žalą, kai gamintojo garantinio aptarnavimo terminas yra pasibaigęs, „Warranty Expert“ jūsų pirkinį nemokamai sutaisys arba pakeis į analogišką (jei taisymas nėra galimas).


Kokie siūlomi planai?
PLANAS  LAIKOTARPIS DRAUDŽIAMOS RIZIKOS
Sidabrinis

Visi elektronikos prietaisai (išskyrus nešiojamuosius
kompiuterius, planšetinius kompiuterius ir telefonus liečiamaisiais ekranais).
1-5 metai  •  Gamintojo garantijos aptarnaujamiems gedimams.
•  Nemokamas prekės remontas pasibaigus garantinio aptarnavimo laikotarpiui.  
•  Pirkinio keitimas, jei jo neįmanoma sutaisyti. 
Sidabrinis kompiuteriams

Nešiojamieji kompiuteriai, stacionarūs kompiuteriai.
1-5 metai •  Gamintojo garantijos aptarnaujamiems gedimams.
•  Nemokamas prekės remontas pasibaigus garantinio aptarnavimo laikotarpiui.  
•  Pirkinio keitimas, jei jo neįmanoma sutaisyti.
Sidabrinis verslui

Visos prekių kategorijos (išskyrus planšetinius kompiuterius ir išmaniuosius telefonus).
1-3 metai  •  Gamintojo garantijos aptarnaujamiems gedimams.
•  Nemokamas prekės remontas pasibaigus garantinio aptarnavimo laikotarpiui.  
•  Pirkinio keitimas, jei jo neįmanoma sutaisyti. 
Auksinis

Visi elektronikos prietaisai.
1-3 metai  •  Gamintojo garantijos aptarnaujamiems gedimams.
Multi*

Draudžiamos pirkinių grupės priklauso nuo pasirinkto plano (Sidabrinis arba Auksinis).
Draudimo apsaugos laikotarpis priklauso
nuo pasirinkto plano (Sidabrinis arba Auksinis)
•  Draudžiamos rizikos priklauso nuo pasirinkto plano (Sidabrinis arba Auksinis). 

* Taikoma 15 % nuolaida nuo bendros sertifikatų kainos. Galioja įsigyjant daugiau nei 3 prekes (perkamų prekių kiekis – neribojamas).

Ką daryti žalos atveju?

•  Registruoti žalą www.warranty.expert arba telefonu 8 700 33300.
•  „Warranty Expert“ jus informuos apie daikto taisymo detales.
•  Atsiimti sutaisytą arba naują prietaisą reikės nurodytu adresu.
•  Pataisytus didelių gabaritų prietaisus Jums pristatys į namus.


Paslauga teikiama visose TOPO CENTRAS parduotuvėse
 >>

Daugiau informacijos:
• TOPO CENTRAS parduotuvėse.
• Nemokamu infolinijos telefonu +370 660 00200.
https://warranty.expert/lithuania/