![]()
PIRKINIO GARANTIJOS PRATĘSIMAS – galimybė džiaugtis savo pirkiniu ilgiau. Pratęskite gamintojo garantiją ir būkite ramūs visą pirkinio naudojimo laikotarpį!
Įsigijus garantijos pratęsimą ir patyrus garantinę žalą, kai gamintojo garantinio aptarnavimo terminas yra pasibaigęs, Jūsų daiktą nemokamai sutaisysime arba pakeisime į analogišką (jei taisymas nėra galimas). Pratęsta garantija yra analogiška gamintojo suteiktai garantijai, tik galioja ilgiau - nuo 1 iki 5 metų.
Daudžiamos pirkinių grupės:
- Visi elektronikos prietaisai (išskyrus, kompiuterius, kompiuterinę techniką ir telefonus);
- Prietaisams, kurių kaina yra ne mažesnė nei 75 € ir ne didesnė nei 199.99 €.
Draudžiamos rizikos:
- Gamintojo garantijos aptarnaujamiems gedimams.
- Nemokamas prekės remontas pasibaigus garantinio aptarnavimo laikotarpiui.
- Pirkinio keitimas, jei jo neįmanoma sutaisyti.
Draudimo apsaugos laikotarpis:
- Fiziniams asmenims: nuo 1 iki 5 metų.
- Juridiniams asmenims: nuo 1 iki 3 metų.
Ką daryti žalos atveju?
Jei pratęstos garantijos daiktas sugedo:
- Registruokite žalą www.warranty.expert arba telefonu 8 700 33300.
- Informuosime Jus apie daikto taisymo detales.
- Atsiimkite sutaisytą arba naują prietaisą nurodytu adresu. Pataisytus didelių gabaritų prietaisus pristatysime Jums į namus.
Informacinis skambučių centras telefonu 8 700 33300 dirba darbo dienomis nuo pirmadienio iki ketvirtadienio 9 val. iki 18 val., penktadienį 9 val. iki 17 val.
Paslaugą galima užsisakyti ir visose TOPO CENTRAS parduotuvėse >>
Daugiau informacijos TOPO CENTRAS parduotuvėse arba nemokamu infolinijos telefonu 8 800 60 200